Bizim tərcüməDünya

Kreml yönümlü Russia Today kanalı Fransa əməliyyatının bağlandığını bildirib

Yanvarın 21-i (Reuters) – Rusiyanın dövlətə məxsus RT televiziya şəbəkəsinin Fransa qolu şənbə günü bildirib ki, səlahiyyətlilər onun bank hesablarını dondurmaq üçün Avropa Birliyinin sanksiyalarından istifadə etdikdən sonra bağlanır.

Keçən fevralın sonlarında, Rusiyanın Ukraynanı işğal etməsindən qısa müddət sonra, Avropa İttifaqı müharibə ilə bağlı dezinformasiya yaydığına görə Russia Today-i qadağan edəcəyini bildirmişdi. RT (Russia Today) Fransa qadağaya etiraz etdi, lakin məğlub oldu.

RT France-ın rəhbəri Kseniya Fedorova Tvitter hesabında yazıb ki, Fransa hakimiyyəti keçən ilin dekabrında razılaşdırılmış AB-nin doqquzuncu sanksiya paketinə istinad edib.

“RT France-ın vəsaitləri Xəzinədarlığın Baş Direktorluğunun tələbi ilə dondurulub… kanalımız artıq fəaliyyətini davam etdirə bilməz”, – o deyib.

Mart ayında Avropa Birliyinin Ədalət Məhkəməsi çərşənbə günü RT France-ın müvəqqəti möhlət üçün təklifini rədd etdi.

Ayrı bir bəyanatda RT France, 133 işçinin işinin risk altında olduğunu söylədi və özünü müharibəni balanslaşdırılmış şəkildə əhatə edən “təmiz hava nəfəsi” adlandırdı.

O, Fransa hakimiyyətini senzurada ittiham edib və bildirib ki, RT France heç vaxt hər hansı səbəbdən qınanmayıb və ya ona sanksiya tətbiq edilməyib.

David Ljunggren tərəfindən reportaj, Alistair Bell tərəfindən redaktə

Standartlarımız: Thomson Reuters Trust Principles.

2023-01-22 08:28:22
Mənbə – reuters

Tərcümə“24 SAAT”

Gözdən qaçırmayın:  Rusiya-Ukrayna müharibəsində qorxulu sözlər! Medvedyevin bəyanatı: "Nüvə silahından istifadə edəcəyik"

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Back to top button